Projektový management
Díky bohatým zkušenostem s řízením projektů v českém i mezinárodním prostředí nabízíme
- zavedení systému řízení projektů (vytvoření metodiky a směrnic projektového managementu podle potřeb zákazníka s ohledem na obecně platné standardy)
- vytvoření a provozování projektové a programové kanceláře (Project Management Office)
- inicializace projektů, případně celých programů (blue print, business case, project initiation document, …)
- organizace projektového prostředí a organizačního a personálního zabezpečení vedení projektů (business project plan, resource plan, steering committee)
- definice manažerských a technických produktů (management and work products)
- definice projektových činností a úkolů (WBS, activities)
- řízení programových a projektových rizik (risk management)
- řízení přínosů (benefit management)
- řízení rozsahu (scope management)
- řízení kvality (quality management)
- pravidelné programové a projektové výkaznictví (project reporting)
- ukončení programu a projektu (program/project close down)
- vyhodnocení spokojenosti s projektem po jeho ukončení